fredag, november 04, 2005

if you don't cry, you just don't feel it deep enough

Det har varit en grymt jobbig natt. Drömmarna jag drömde var så fyllda med ångest att jag vaknade grinande. Tur att jag inte skrek rakt ut i alla fall som det kändes för hade kanske varit jobbigt att väcka J. Tog en stund innan jag somnade igen. Sen ringde väckarklockan förvånande snabbt.
Åt en väldigt god frukost men kokta rödbetor, chevre och bröd.
Skolan gick som smort. Blev lite klarare. Snackade lite med min trevliga klass, sen åkte jag hem till Gävle där jag nu befinner mig. Mätt och rastlös.
Lyssnat massa på Magnetic fields. Det är jobbigt men kan inte låta bli. Lyssnade på sista låten på skivan "I" och började grina häromdagen.
Stört.

Igår kväll var rätt trevligt i alla fall. R Kelly, klädprovning och dans ala barnkalas på två pers. Det gav mig lite energi. Synd att det skulle förstöras av natten.

Men Js mormor, morfar och mor var och fikade hemma hos oss. J blir hela 23 år. Det var riktigt trevligt.

Fan vet inte vad jag ska göra med allt. Jag är ledsen.

J=Joanna hahahaha