söndag, december 11, 2005

Heavenly action

Fy fan. Hmm. Igår var vi på en högst intressant fest. Haha. Jag vet inte. Men rökmaskin och laserutrustning var ambitiöst. Och gratis alkohol för mig, men jag var duktig. Vill inte dricka så mycket, inte bra för mig.
Som vanligt så utmynnande allt i kaos som är så det brukar bli för mig nu. Med eller utan alkohol. Typ försöka ha kul som en sorts press är så himla jobbigt. Orkar inte. Och sen sms och skit och fan. Och om man säger saker man inte menar när man är full då får man fan tänka sig för lite till när det handlar om folks känslor. Eller så blir man för ärlig när man dricker. Jag vet inte. Men jag var på rätt gott humör ett tag idag, typ nu känns det rätt bra i mig. Och jag åkte till klassträffen där det bjöds på mat och fika och sen fick jag ännu ett mess som påminde mig om allt och sen klara jag inte av att slappna av där. Bara kände för att gömma mig i ett hörn och gråta.

Jag vet inte ens vad jag tänker och vill längre. Och alldeles blöt och kall och söndergråten. Det sista två kvällar i rad. Fy. Jag vet inte ens vad jag mår dåligt för längre.

Det är svårt när man inte fattar. För jag fattar, men ändå inte.
Eller det är ngt i allt som inte stämmer.

Jag tror jag håller på att bli galen. Den här veckan har vi lektioner tre dagar. Skönt med lite som händer. Pluggningen går ju helt åt skogen.