lördag, november 05, 2005

Kris!

Jag orkar inte jag orkar inte. Jag orkar inte med det här. Jag orkar inte med det här.
Blir galen. Allt. Och på allt annat. Och allt jag läser är så nedstämt.
Jag orkar inte. Jag sitter här och stirrar på all text. Mina anteckningar är fucked up. Men fan hade inte brytt mig, det är ju annat som gör det så jävla jobbigt.
i can't escape myself
Och en gubbe på tv sa ngt så bra och nu har jag glömt bort det och vad han hette.

Sa jag att jag såg cocorosies förra veckan? Det var en upplevelse, en bra upplevelse. Bättre än jag trodde. Yes. I like.
Och nu verkar det som det kommer bli några till konserter. Måste göra saker. Aktivering bort från inre tankar och yttre påfrestningar. Och Antony den 14 nov!

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att kunna börja må bra.