onsdag, november 16, 2005

Alright! I'm not crazy! Welcome to the candyshop.

Såg Needy girl med chromeo på tv. Jag gillar den. Och videon.

Jag har kommit på att jag har inbyggd rouge. Jag vet inte om det är så positivt. Men jag är en bra hemmafru, det har jag fått höra. Intyg kan fås av Joanna. Men iofs är jag dålig på att ta tag i städningen. Så det är minustecknet.

Fick ett positivt brev med min hemtenta idag. "Mycket bra och välskrivet". Shit det kändes skönt och jag fick kraft att tvätta. Jag har ju bara ett par jeans och jag klarar inte av öllukt. Men ett steg som jag måste ta snart är att köpa ett par till. Men det och digitalkamera. Det är ngn spärr som gör att det känns som att det nästan aldrig kommer bli av för jag är off.

Det är intressant att det där var det sista han ville ha sagt till mig.