torsdag, november 17, 2005

Munterhet

Damn jag är bra på att laga mat. Slängde ihop något idag till lunch som var skitgott. Och nyttigt.
(Min nya taktik är att ge mig skitmycket komplimanger, det kanske hjälper)

Förresten lyssnade jag på ett jätte roligt samtal på bussen idag mellan busschaffören och en gammal tant med orangea stora solglaögon. De pratade om gud. Haha. Busschaffören: "Men tror du inte att gamla människor börjar tro på Gud för att känna trygghet?" Tanten: "Nej! Eller kanske gamla människor som inte är pålästa om darwinism och vetenskap. De tror nog på Gud. Men jag är ju påläst och intresserad av vetenskap!".
Haha det var väldigt långt och underhållande samtal. Är dålig (eller bra! jag är bra) på att återberätta.

Jag måste sätta igång med läsningen igen. Psykologi. I helgen!