söndag, november 06, 2005

Why did you lie?

Jag ser det som ett tecken att den låten kom nu. Jag vet inte på vad.
Vad jag vill ha: alkohol, sömnmedel, ngt som gjorde att jag kunde sova i ett år.

Jag måste bestämma hur jag ska göra med saker och ting. Boende. Grejjs. Annat. Känslor.
Vet en sak jag skulle må bäst av men jag vet inte om jag klarar av det.

Tittat på bilder. Fann ett favoritkort där vi ser såå glada ut. Den bilden e så fin. Fast det är ju typ självplågeri att titta på sånt. Vet inte varför denna helg varit så jobbig. Drömt så konstiga drömmar. Typ hemska. Elaka. Som får ens självförtroende att bli obefintligt. Varför måste man känna sig så värdelös?
Och fantasin skenar. Och allt skenar känns det som.

Varit runt i en rolig mataffär i alla fall. Och fikat en massa. Och dansat.

Gävle hade frisk luft idag som fyllde mina lungor.
Nu krävs disciplin. Och jag vill ju ändå inte sova. Så detta är ju bra!