tisdag, mars 06, 2007

Mikey Palms

Jag tror det ar det namn jag sager mest. Haha shit intressant ar detta. Jobbar typ inget, hanger mest. Eller jobbat tva ggr. Men soft. Han presenterar mig som Maria, I'm her bodyguard. I sondags fick jag hora denna av en galen kille: I bet you look good in a bikini. EHH. Annars har det blivit iskallt igen. Det har kommit ngn sorts front (den stora nyheten pa alla tv-kanaler, ja vi har tv!) med massa kall luft. Igar var det snostorm i 10 min sen blev det solsken.
Igar sag vi devils wears prada pa var dvd (ja vi har dvd!) och det ar nog den samsta film jag sett. I hela mitt liv. Vi har precis fikat pa ett mysigt cafe dar alla e snygga. Ikvall blir det potatisgratang, rodvin och ngt annat festligt. Pa torsdag blir det beers and rears och sen kanske electro. Pa lordag ravenoettes pa vart hak southpaw bland alla trevliga amerikanska man som kallar en for sweetie och pussar en pa kinden. De ar i alla fall snalla mot mig. Orkar ej lagga upp bilder. Har ej sa mycket bilder.
Planerat massa promenader men i denna kyla fryser man bort. Vill ha varme sa jag kan anvanda min neonrosa tshirt som klanning. Sett ett antal veganstallen jag vill ga pa. Hmm. Annars stor jag mig mest pa att allt serveras i plast och papper. Vart e de riktiga tallrikarna och glasen? Ska bojkotta alla kedjor. DUNKIN DONUTS, STARBUCKS, KFC, MC usch.

Har hittat hogtalare till vara ipods i lagenheten. Bra sa vi kan ha dansgolv.
Ja och fixat lagenhet i Greenpoint, de polska kvarteren. Fett. Jaja.

Mer en annan gang. ciao