lördag, februari 03, 2007

Dans

Igår var en lång dag. Jobbade, gick bra sen fick jag reda på en sak som gjorde mig sjukt irriterad. Blev på dåligt humör, åkte hem t Erik m humöret och drack rött vin, prata eh och dansa till blur. Dans-följa-john. Sen sent sent drog vi t Spyan & mötte upp Joanna, Kerstin & Lena och sen dansa vi till typ halv fem och sen gick jag & Erik & åt & sen åkte vi hem. Kom hem 6, la mig & vaknade av att en idiot ville komma in & kolla på mitt rum 12.45. Den idioten har förstört denna dag. Han hette Hossein & jag har hans nummer om ngn vill skada honom. Känner mig hatisk. Men ska nog träffa Joanna & Kajsa ikväll för mer dans. Så det kanske blir bra. Har ätit god mat under knappa förutsättningar. Sett top model. Nu är det dirty dancing. Vädret ute e som vanligt: mörkt, kallt och blött. Har försökt börjat röja upp mitt rum. Börjar få panik. Två veckor kvar. & ja urringat på killar e ej snyggt. & ja jag har massa & göra.