lördag, januari 14, 2006

It's a hard life God makes you live

Jag är störd. Fick sammanbrott imorse men då gick jag ut i köket och diskade och där var en nyinflyttad söt fransman som sa "jag eter .." Kommer ej ihåg hans namn som vanligt. Men han var en liten söt en.

Men igår när jag åkte tunnelbana till söder kände jag "shit män är fan svin, lika bra att bli lesbisk som min mamma tycker". På resan tillbaks från söder fick jag dock samma känsla om tjejer "fan de är fan äckligt dryga".

Ja storyn var att på ditresan omgavs jag av två dreggiga killar i 20-årsåldern (15? vad vet jag egentligen). Den ena satt sig mittemot mig och den andra brevid mig och de pratade om ngn tjej den mittemot mig "började" bli tillsammans med. Han hade varit ett svin mot henne i sommar sa han och strulat med massa andra tjejer, bl.a. 10 st på Hultsfred var han tvunen att meddela. Den andra killen "oj så många". Och han förstod varför hon var lite sur på honom. HAHA. Sen pratade de rätt länge om en annan "brud" som ngn kompis till dom bara ville knulla och hon ville ha ett förhållande. Den första killen var tvungen att meddela att han strulat med henne med. Den andra killen blev förvånad sen prata de SKITlänge om det.
MIN FRÅGA: VEM VILL HA DOM I ÖVERHUVUDTAGET!? De verkar ju blåsta.

Så när jag kom till Joanna var min känsla shit! Med tanke på samtalet tidigare idag med M på MSN och han är ju oförmögen att svara på ngt känns det som. Han skiter fullständigt i allt. Men jag är expert på att söka bråk och problem. Men jag klarar inte att låtsas som ingenting och prata väder. Ibland kanske. Men inte när det är så mycket tankar som jag inte får grepp om.

Tjejerna på tillbakavägen var extremt störiga silikonchicks, extremt fulla och var tvungna att kommentera alla i sin närhet.

Gambia var fett nice.
JAG OCH JOANNA VAR GLADA IGÅR. GLADA!