måndag, april 23, 2007

Slacka

Samtal m kära Kajsa fr sthlm:

Maria säger:
jag e ju som jag är vart jag än är. jag tänker mer på nu när jag ska hem. va ja ska göra osv
kajsa säger:
gör nått tråkigt, det är ett mål som är lätt att uppfylla

Maria säger:
du e så klok kajsa. men problemet e hur man ska motivera sitt liv då
kajsa säger:
men du vekar ju inte fixa det endå

Haha. Saknar Kajsa.

Här rullar livet på. Haft en festlig vecka. Sommaren är här med besked, hoppas det håller i sig. Jag har köpt jordgubbar.

Snart åker jag hem. Känns konstigt. Eller ja om en månad typ.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

måste man motivera sitt liv? fan jag försöker inbilla mig att när man lämnar landet så lämnar man sitt cp-jag hemma. att jag ska bli någon annan i höst. men det blir ju aldrig så.

10:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home