fredag, mars 23, 2007

Omradet

Jag skrattar mycket at folk marker jag. Eller at saker som ser lustiga ut. Som vi bor typ nara ett judiskt omrade och haromdagen nar vi gick langs varat broadway sag vi typ 40 judiska man (sina svarta hattar och korkskruvar) trangas pa trottoaren. Nagra kom upp fran en kallare, ngn hade koksklader men de flesta bara stod dar och vi kom typ inte forbi utan fick ga runt dom. Sag valdigt roligt ut med sa manga pa ett stalle. Aldrig sett sa manga judar pa en gang.

Annars ar jag tillbaka i mina gamla tankar igen och orkar ej ta tag i saker och vill bara ligga i sangen. Gar pa museum och planerar in nya museum. Pratar m folk och folk e trakiga och orkar ej prata da. Folk pratar sa mycket har, om sig sjalva. Mitt har ar jatte langt. Borde klippa det. Vadret e varmare nu. Men just nu regnar det. Dansa till en 80tals lat igar, det var kul. I onsdags prata jag med den stiligaste mannen. Men stilig kan aven betyda trakig. Men cool stil som bara den. Hmm ska nog hem och sy snart. Maste sova. Sover daligt.

One more thing:
Prata tyska i tisdags i en timme typ. Det var great fun. En kille fran Berlin. Men han var ratt trakig med. Mer tyska som e grejjen.

Jo och jag vill att ngn ska ringa mig. Jag kanner for o ligga i sangen, laga mat, ga runt och prata i telefon. Saknar fast telefon. Eller folk o ringa.

At akta amerikansk frukost idag: Burger with fries. God vego, men var sa hungrig och nu e jag illamaende.