torsdag, november 17, 2005

Happiness is a choice.

Satt och tänkte på föreläsningen vi var på förra veckan och det hon sa vi skulle komma ihåg. Jag har glömt bort det. "happiness is a choice" och ngn sorts fortsättning. Och sen ngt "I want to be happy" och ngt mer. Dåligt minne, sorterar bort. Kom i håg att jag tänkte bullshit i alla fall. Det kändes väldigt Dr Phil.

Har blivit bjuden på mat på Kokyo idag. Bästa stället i stan typ. Egen tofutillverkning, mysig personal och de ska ha vegetariskt julbord i år! Haha. Och jag skulle vilja sjunga karaoke där ngn kväll.

Jag är så mätt.

Fan jag har typ en miljon samtal i mitt huvud. Grinade på bussen idag. Fan. Är stark en minut sen kommer backlash. Tänker positivt en minut sen kommer en miljon negativa tankar översköljandes. Jag måste bli vän med dem.

Förresten såg jag värsta kickers-gänget på tunnelbanan. De skrek t.o.m "Punkarjävel, punkarjävel, kommunistsvin" typ väldigt högt för att förstärka sin kickers image. Det var nästan fascinerande.

Vill ha ett eget TP.

Stockholm e så jävla kallt. Jag har massa kläder på mig men hjälper inte.

Jag behöver ngt nu. Ngt positivt.