torsdag, maj 24, 2007

Uppstressad.

Blir lätt det. Av att ringa ett samtal. Högst ett samtal om dagen, för efter det e mina sinnen slut. Kommer inte komma långt med denna takt. Hatar läkare, eller vårdcentraler. Det är inte så att jag VILL ta prover, det är bara att man sagt åt mig att jag MÅSTE. Vill åka bort igen.

Läser Murakamis Kafka on the shore. Tråkig tyckte jag först, nu kan jag ej lägga ner den. Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart. Men har alltid svårt för männen. Men den e bra. Magisk. Bra att jag kan läsa. Läsa och se på tv. Och prata telefon. Prata telefon har jag inga problem med, bara ringa samtal.

Har tittat på kort och skrattat. Ska boka tåg nu. Hänga i sthlm typ. Bjuden på fest. Hos systern till sångaren i alphavilles fru. Blev det rätt? Det ska bli kul.

Nu fika, sen träna och bli fit (haha).