söndag, maj 27, 2007

Solbränd

Jag är brun och har fräknar och lyssnar på Nothing compares 2 U m Sinead O'connor.

Va på middag/fest m gamla klassen. Drack massa vin och tänkte att jag var lite rolig. För på morgonen när jag valde kläder satt jag på mig mina grön/turkosa glänsande tights, en svart tshirt och en svart stor hoodie. Tänkte det va bra. Haha. De andra hade sommarklänning och svarta tights. Freak-maria. Den roliga killen sa att mina ben såg ut som Peter Pan ben och att jag var rolig för man visste aldrig va jag skulle ha för kläder på mig. Jag tror det var en komplimang. Sen sa the funny guy även att det var förvånande att jag hoppat av för jag hade ju varit en i topp tre i klassen.

Hade en jobbig dröm. Som vanligt.

Funderar på musikfestivaler i vår och sommar. Funderar mest på nu. Vad göra m jobb och bo. Kan bo i sthlm princip gratis i juni. Och juli e fixat. Jävla jobb.

Jag vill bort. Tänker på död och mening och ork. Det är nog det just nu.

2 Comments:

Blogger Retro-Rhythm said...

I saw on your profile that you like Valerie Dore, only three of us on blogspot? ;0)

4:06 fm  
Blogger Maria said...

That's weird though, because she is fantastic!

2:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home